Da li je ovo RTS? Kada su ljudi videli ove vesti krenuli su da bacaju drvlje i kamenje na javni servis

Da tviteraši vrebaju svaki skandal i da nikoga ne štede, svedoči i objava u vezi sa greškama iz emisije RTS-a, tačnije iz „Jutarnjeg programa“.

Naime, reč je o tome da su propratne vesti u emisiji Jutranji program bile pune gramatičkih i pravopisnih grešaka.

Auto-put je u njihovoj emisiji napisan bez crtice, koja je u ovom slučaju obavezna, jer u ovom slučaju reč auto znači automobilski pa se tada piše crtica.

Čini se da su na RTS-u pomešali latinicu i ćirilicu, pa su ćiriličnim slovima napisali DJ, umesto Đ. Naravno, da koriste dijakritike, do ove greše ne bi došlo.

Kod njih je se pojavila i metateze, odnosno zamene mesta slova, pa umesto reči „povodom“ napisali su „pvodom“. Ipak, možda neko od radnika ima neki oblik disleksije, pa im zbog toga nećemo mnogo zameriti.

Zatim je došlo i do nagomilavanja slogova, pa se dva puta javila grupa „ni“ u reči braniti.

Naravno, tviteraši nisu imali milosti prema RTS-u, pa su im predložili da televiziju ugase.

Svima se s vremena na vreme dogodi da neku grešu naprave, ali da baš ovoliko grešaka bude na jednom mestu, do sada nije viđeno.

Postavlja se pitanja da li radnici RTS-a poznaju osnove srpskog jezika, a ako već imaju poteškoća, možda bi rešenje bilo da zaposle jednog lekotra.

Izvor: espreso.rs